fredag

Mycket bröllop blir det

Det var ett tag sedan jag uppdaterade min blogg. Det har varit fullt upp här. Speciellt i bröllopets tecken. Svensxor, möhippor och bröllop. 1 svensexa och 1 möhippa är avklarad. 2 av varje kvar. Den ena möhippan står jag för och den ena möhippan och svensexan kommer vi själva stå i centrum, så det är mycket planering. Imorgon ska vi på bröllop nr 1. Bröllop nr 2 sker 9 maj och vårt egna kommer att vara den 5 sept. Phu.... Åsa hörde av sig för en stund sedan och hon har äntligen skänningar i magen, så kanske kommer jag inte iväg på brölloppet imorgon utan kommer att tillbringa min helg på förlossningen och BB...Vilken helg...


Det är tur att det är påsklov nästa vecka för det behövet verkligen Jakobsson och lille Milesson. Herr Milesson får jobba som vanligt..

Ha en skön helg. det verkar bli toppen väder och det gör ju en så glad!

♥Kram Lina♥







3 kommentarer:

lina w sa...

hejsan lina!

Grattis grattis till kommande bröllop :0) Förstår att det är mkt att göra,tänka på,planera m m Vi har vår bröllopsdag den 4:e sept och vi hade verkligen KANONVÄDER! Önskar er desamma.
Kul att få följa dig i din blogg :0)

kram lina

Anonym sa...

GRATTISSS!!! Jag sa ju att du inte skulle ge upp hoppet ;)

Fasen vad kul!!!

Kram kram
Amani

jagheltenkelt sa...

Grattis i massor till bröllop och Isak å allt.. hoppas man får bli delaktig på ett hörn *blinkblink*