fredag

Lördags nöje

Snart är det lördag och jag funderar lite på vad jag och sonen ska ta oss för imorgon. Vi måste så klart vara ute och busa lite. Sandlådan är ett måste, en dos av varje dag för att hålla humöret uppe. Funderar faktistk också om vi sak åka en sväng till stan. har några ärenden som jag tänkte fixa, Födelsedagspresent och lite smått och gott till hallen. Men sså är jag såååå sugen på att köpa ett par stövlar. Det var ett par år sedan jag köpte nya och tycker det är dags...De är så snygga och kostar där efter, kolla in bilden visst är det snygga? En hållhake till är att Hugo inte längre tycker det är roligt att åka till staden och shoppa. Redan nu visas killsidan*haha*. Eller så kan det vara för att han är en liten grabb med mycket spring i benen som bara vill busa. Jag hoppas iaf att jag kommer på hur jag ska göra under nattens sömn..Natti på er































Inga kommentarer: