tisdag

Årets julkort





Nu när hösten har kommit hit har min inspiration på scrappandet börjat komma tillbaka. Jag gör både gör Lo och julkort för fullt. För ett par helger sedan var det dags för familjen Milesson/Jakobsson att ta det årliga julkortet att sätta i de hemgjorda julkorten. Tema i år skulle vara humor, tomte och granar...


Efter många helger med regn och uppbokningar kommer vi äntligen iväg till skogen. På med luvorna och dags att fota...hmm hur gör man då med självutlösaren på kameran..Kom inte Sambon ihåg det? Jag gör det inte i alla fall....Efter lite tryckaden hit och dit börjar batteriet ta slut!! och en stycke son börjar tjura så det var snabbt fram med kameran och på det bästa möjliga sätt få ett någorlunda bra kort...hmmm i inlägget kan ni se resultatet......det blev inte som jag ahde tänkt mig.......i år heller

Inga kommentarer: