tisdag

Floating

Japp då har jag prövat på floating och min första känsla var att " hur ska jag kunna ligga stilla här i en box i 45 min" Jag hittade hittade inte någon skön ställning att ligga i, men efter en stund började kroppen slappan av och det kändes som om jag svävade och poff så hade jag somnat och tiden var slut. Efteråt kände jag mig helt slut som om jag hade kört ett tränings pass i flera timmar, men samtidigt pigg. Efteråt fick jag frukt och te och en stunds avkoppling i soffan. Jag kan mycket väl tänka mig att göra detta igen och jag kan varmt rekomendera det. Speciellt det stället jag var på i Kna CHPS. Trevligt bemötande och fräscht. och nej, det var inte läskigt att stänga om sig, men jag låg i den stora boxen som har 1 meter till tak, det finna även mindre boxar, men det är ju bara att låta bli att stänga:)

Inga kommentarer: