fredag

Äntligen helg

Helgen är här så skönt. Det har varit en tung vecka, vet egentligen inte varför, men jag har varit helt slut. Sova har varit min hobby denna veckan. Det kanske är sviterna från Thaifesten som vi var på förra lördagen, jag är inte van vid att svira runt på nätterna. I helgen ska jag försöka vila upp mig mellan scouter, pysselträff och studicirkel så jag orkar jobba nästa vecka. jag förstår inte varför allt ska köra ihop sig på en helg och vissa helger händer det ingetning.

Nej roligare än så här blir inte innlägget idag, nu ska jag förbereda för morgondagens scouter och scrappa lite, mina nya julstämplar kom igår, så de måste jag pröva, se om det kommer upp några alster nästa vecka. Ha en skön helg

Kram från mig

2 kommentarer:

jagheltenkelt sa...

Jag har alltid tid för dig :-) kram

jagheltenkelt sa...

alla dagar utom onsdagar på flash.. alla dagar på salongen.. ler..