söndag

Tråkigt slut på helgen

Söndagen har spenderats i Kalmar. Hela familjen med kompisar har varit i simhallen. Det var första gången Hugo var på äventyrsbadet och han älskade det. Lite skillnad på att bada i en pluttig bassäng på babysim. Jag undrar hur länge han hade orkat, efter två timmar i vattnet tyckte jag att det räckte och dags för lunch. Framåt eftermiddagen blir han sämre och sämre och börjar få sin hosta som alltid kommer tillsammans med förkylningarna och varje gång han hostar gråter han för der river i halsen. Stackars Hugo, nu kommer han bli förkyld igen, jag vet inte vilken tur i ordningen det är sen han började på dagis.

Han somande 17:45 ikväll och nu ligger han och skruvar på sig i sin säng och hostar hela tiden. Jag har insett att det inte kommer bli mycket sömn i natt och en vecka framåt så egentligen borde jag gå och lägga mig istället för att sitta här och skriva strunt;)

Nej ska ta mig en bloggrunda innan jag ska sova..natti och ha en härlig vecka

Inga kommentarer: