tisdag

Favorit i repris

Igår på tjejmiddagen fick jag reda på att det var många som följer min blogg, men minsann ingen som lämnar ett avtryck..kom igen nu! Iaf kom mitt gamla blogginlägg om karlar på tal så här kommer en favorit i repris.*Ss* Tacka alla för en toppen kväll, alltid lika trevligt att träffa er. Tyvärr ligger jag åter igen med hög feber och ont i hela kroppen...blir sååå trött...

Kram på er
♥Lina♥
Ibland blir jag tokig på karln här hemma....Superkvinnan i hemmet har varit sjuk en vecka och har inte orkat sköta hemmet som hon brukar.

Tvättkorgen rinner över, tvätt behöver vikas och plockas in i gaderoberna, dikbänken står full med disk, golven är smuttsiga, sotaren behöver ringas, elen i hallen behöver fixas, gräsmattan behöver klippas och inget görs, för han passar ju Hugo?

Det behövs dammsugas uppe.....ingen kommentar....
Kan du dammsuga uppe..svar ja.....dammsugaren låter efter en stund....
Kan du ta hela övervåningen, jaha jag trodde bara jag skulle ta där jag hade skräpat ner...(han hade varit på vinden och luckan i taket hade dragit ner en massa spån).
hmm nej det behövs dammsugas på hela övervåningen, men jag har ju Hugo här...
ÖÖÖ jaaa han kan väl hjälpa dig...(Tyst)
Kommer upp efter en stund....Det ligger saker överallt på övervåningen.
Hade inte du dammsugit?, jo det har jag.
Men det ligger ju saker överallt....(.Tyst)

Det ingår när man dammsuger att plocka undan sakerna också, inte bara köra undan dem med munstycket så att jag får plocka undan dem sen....
men det sa du inte att jag skulle göra....

Tala om att kvinnor män talar olika språk!

Idag mår jag någorlunda bättre och jag leker med min son, tvättar, plockar undan, dammsuger, viker tvätt, och planerar jobb...samtididgt....

Ja dessa Karlar, är det någon som känner igen sig

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ett inlägg till om din underbare man, det är ju spännande hur man kan älska dem så mycket i alla fall!
Tack för igår pärlan!
Kram Lisen

Anonym sa...

Visst är det Lisen! Kramiz

Anonym sa...

Så sant så sant.. Mår lillkillen bättre idag?

Anonym sa...

Om man känner igen det? SJÄLVKLART!!! Man kan ju bli helt tokig ibland!!

De är verkligen ett släkte för sig:)

Krya på dig
Kram kram
amani