söndag

Mitt lilla hjärtas nya hörna

När man har ett 1 1/2 plan hus inser man rätt snabbt som småbarnsföälder att det inte endast går att ha leksaker uppe i barnens rum. Hugos Leksaker har hitills förvarats i backar i vardagsrummet, men jag tycker inte det att har fungerat. leksakerna längst ner inbjuder inte till lek. Så jag har ett tag letat efter den perfekta lilla hyllan, men har fortfarande inte hittat den. Men idag hittade jag det perfekta tyget på Mairo i Kalmar. Elisabeth Dunkers elefanttyg. Det fick fungera som en bakgrund i en gammal Billy bokhylla, tills den perfekta hyllan dyker upp. Så nu har Hugo fått sig en liten lekhörna i vardagsrummet. Undra vad han säger imorgon när han kommer ner och ser det.....


Ha en härlig vecka, jag hoppas att mitt lilla hjärta håller sig frisk

♥Lina♥



1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt! Och fiffigt, det går verkligen inte att bara ha leksaker uppe...