söndag

Helt slut

Hugo har åkt på värsta förkylningen, antagligen influensan....mellan 39-40,5 graders feber, hostar, snuvig, äter inte, (dricker i stort sett endast vatten) verkar ha ont i kroppen speciellt halsen...Humöret ska vi inte tala om...och saknar sin pappa gör han för att springer runt och säger pappa hela tiden, och ska ha alla pappas saker. I sängen lägger han sig ner tittar på pappas kudde, klappar på den och säger bappa och tittar på mig....*suck* Det går ju inte förklara för en sådan liten krabbat var pappa är.

Detta innebär iaf att från i tors kanske jag har skrapat ihop 4 timmars sömn varje natt och jag behöver mycket sömn! Kan säga att jag verkligen längtar tills min sambo kommer hem...

Hoppas ni ALLA hade en härlig alla hjärtans dag och att ni tänkte lite extra på dem ni bryr er om. Fast sambon var i Norge fick jag mina 10 jätte stora röda rosor som jag får varje år på alla hjärtans dag...myspys

Ha en bra vecka...själv har jag sportlov, en av fördelarna med att vara lärare. Lägger upp ett litet kort på mitt lilla hjärta och påminner mig om hur busig man kan vara när man är frisk .


♥ Kram Lina ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, det låter inte roligt!!!! Jobbigt att inte få sova, man blir ju helt slut i huvudet om man inte får sin sömn.

Kämpa på:)

Kram kram
Amani